2 клас. Урок 7. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв.

1. Пригадай правила техніки безпеки при роботі за комп'ютером. Виконай
  Вправа 1. https://learningapps.org/watch?v=pieutzc8j18
  Вправа 2.  вправу https://learningapps.org/5525205 

2. Переглянь презентацію

3. Переглянь відео

4. Виконай вправи Робочий зошит с. 14-15.

5. Розв'яжи кросворд http://learningapps.org/watch?v=puncjg3k5

5 клас. Урок 12. Програми для опрацювання даних різних типів.

Середовище для створення карти знань
https://app.mindmup.com/

Вправа 1. https://learningapps.org/view1832967

Вправа 2. https://learningapps.org/watch?v=p8cckg8mj21

ДЗ:
1. Опрацювати в підручнику Відкриття 12. с. 55-59 https://drive.google.com/file/d/1yONfUV8M3bEUuv4ZR9kOddo5iZ12cg_8/view?usp=sharing

2. Програма Lightshot.
    Завдання. Подивись відео, як встановлюють програму Lightshot і запиши в зошит для чого її можна використати.
https://youtu.be/1G_mKGlgqf4
https://youtu.be/-GzLmqBtCpc
https://youtu.be/00-oDb177Q0

субота, 19 жовтня 2024 р.

4 клас. Урок 8. Інформаційна взаємодія.

 1. Пригадай правила безпеки у комп'ютерному класі. 
Виконай вправу https://learningapps.org/watch?v=poxy16ata16

2. Прочитай правила з підручника на с. 44-45  https://drive.google.com/file/d/1OT9rrEOMNWecU--m__pclnf2R6nwKb86/view?usp=drive_link
3. Виконай:
    - Вправу 1. https://learningapps.org/view1293380
    - Вправу 2.Зайди за посиланням https://avatarmaker.com/ та створи свій аватар
   

5 клас. Урок 10. Середовище опису й виконання алгоритмів

1. Визначте спільні та відмінні елементи інтерфейсу середовищ:



3. Робота у проєкті "Спортсмен" (підручник с.48)
Відкриття 10 с. 45-48
4*. Досліди, чи можна вважати середовище за посиланням https://cutt.ly/sOPCfNu середовищем виконання алгоритмів. Наведи два аргументи.

5 клас. Урок 9. Виконавці алгоритмів. Способи опису алгоритму

1. Виконай вправи 

    Вправа 1. Способи подання алгоритмів. https://learningapps.org/watch?v=p06md0c9a21
    Вправа 2. Команди і виконавці. https://learningapps.org/view10223406

2. Реалізуй алгоритм в редакторі піксельної графіки.

https://friendship-bracelets.net/generators/alpha



3.  Створити власний малюнок в середовищі піксельного малювання https://friendship-bracelets.net/generators/alpha і запишіть в зошит алгоритм для його виконання. Скрін малюнка і фото зошита скиньте в Клас

4. Опрацювати Відкриття 9, с. 40-44  https://drive.google.com/file/d/1RkHcIsil5lhC8wzaHop8Mz1rdBpois8s/view?usp=sharing

понеділок, 7 жовтня 2024 р.

Урок 8. Складові комп'ютерів та їхнє призначення. Поняття про інфографіку. Карти знань.

Робота в класі:

 Виконайте проект "Інформаційна модель —комп’ютер для навчання" с.38

    Скористайтесь інструкцією Створюємо карту знань.
    Оцініть свої карти за критеріями (Критерії_карти) та презентуйте їх.

ДЗ:

1. Опрацювати п. 8 (с. 34-36)
2. Виконайте вправи:
     Вправа 1. Пристрої комп'ютера. 
https://learningapps.org/view2434822
     Вправа 2. Знайди пару. https://learningapps.org/view2434860

5 клас. Урок 7. Комп'ютер як пристрій опрацювання даних.

 Вправа 1. Медіазнайко (Тема 2) https://www.aup.com.ua/Game/index.html

Вправа 2. Лінія часу.

Музей світу https://britishmuseum.withgoogle.com/

Редактор ліній часу https://time.graphics/editor

Використай матеріали з сайту http://informatics.dp.ua/istoriya-rozvytku-obchyslyuvalnoyi-tekhniky/. Презентуй свою лінію у класі.